شنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۸۹

هر آدمی جای قشنگ خودش را دارد

خوب است آدم ها مرز بین روابط را بدانند. که یعنی بدانند مثلن اینجا صمیمی یعنی نه اینکه آنجا هم. یا حتی اینجا و آنجا صمیمی، یعنی نه اینکه هرجا هم. چهار کلام حرف زدن، دو وعده غذا با هم خوردن، دو روز در حیاط دانشگاه قدم زدن، حتی یکی دو آهنگ با هم رقصیدن، حقی برای کسی ایجاد نمی کند در زندگی دیگری.
منظور؟ جمله هایی از خانواده "چرا به من خبر ندادی. چرا دعوتم نکردی، چرا نگفتی، چرا نخواستی.." بر من کارساز نیستند. یعنی آدمی نیستم که با این حرف ها در استراتژی روابط انسانی م تغییری بدهم. پس سعی کنید خودتان را بی جهت سبک نکنید.
.

۶ نظر:

محـمد گفت...

چقد عصبانی! من یکی دوست ندارم مرز روابطم رو بدونم. تا وقتی به کسی آزاری نمی رسونی برای چی باید الکی خودتو محدود کنی؟ خوب حالا یکی یه سوال بی ربط به خودش بپرسه. وای رعنا این جمله خیلی بده "خوب است آدم ها مرز بین روابط را بدانند" مال تو نیست!

R A N A گفت...

:))
مالِ رعنای عصبانیه
;)
هنوز شما باهاش آشنا نشدی

محـمد گفت...

ey dangerous! ey asabani! :)) az ashnaei ba shoma khoshbakhtam ;)

الهام - روح پرتابل گفت...

روزی که ایرانی جماعت این موضوع رو بپذیره و براش حل بشه، زندگی های بهتری خواهیم داشت.
چه جالب من لحن عصبانی احساس نکردم. فقط یک لحن جدی و منطقی و کمی آزردگی احساس کردم.

Ida گفت...

liked!

عروسک کوکی گفت...

حالا ببین رعنا من چی می کشم که با یه نفر فقط سلام علیک کردم انتظار داره عروسی دعوتش کنم،بعد مطمئن باش اگه دعوت نکنم اینجور آدم ها رو فحش و حرفهای نامربوط که پشت سرم نثارم می شه!!!فقط واسه اینکه آدمها فکر می کنند که وقتی با کسی ارتباط برقرار کردن حق دارن همه نوع اظهار نظری بکنن و همه نوع درخواستی از آدم داشته باشن!دقیقا موافقم که آدمها باید مرز روابطشون رو نگه دارن!