سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۹

فیلم برداری خر است!

دوستم زنگ زده میگه توی فیلم عروسی مون یه ده دقیقه فقط خودتی که داری مثل بنز می رقصی! که یعنی وقتی می رسه به اینجاش می گیم ایول. رعنا اومد!
حالا جالبیش اینه که توی اون عروسی هیچ کسی رو هم- به جز عروس و داماد- نمی شناختم من.
هی تصور می کنم که فک و فامیلشون-هر کسی به جز عروس و داماد درواقع- که فیلم رو می بینن به این قسمت که میرسن می پرسن : این کیه؟! بعد دوستم غش غش می خنده می گه این همکارمه!
الان اصلنم معذب نیستم. هیچم خجالت نکشیدم. به فیلم برداره هم فحش ندادم. از این به بعد هم توی تمام عروسی ها همین جوری می رقصم حتمن!

بعد: معلومه من صبح تا شب که در دانشگاه به سر می برم کسی رو ندارم که باهاش پرت و پلا بگم؟ بس که تمام دوستهام رفتن. وبلاگم شده پرت و پلا دونی! چی کار کنم خب؟!

بعدتر: یعنی ملت که چندتا چندتا لپ تاپ هاشون رو به من می سپرن و با کیف پول میرن بوفه! دلم می خواد بهشون بگم: میشه منم بیام باهاتون؟
.


۱۱ نظر:

月光 گفت...

چه خوبه که معذب نیستی!
از آرزوهای من اینه که بتونم فیلم هایی که در گذشته از من درحال تلاش برای درآوردن ادای رقص گرفته شده رو پاک کنم!

علیوحید گفت...

پس من اگه به کسی دیگه لپتاپ بخوام بسپرم قبلش دعوتشم می کنم

شاهین گفت...

در ادامه مذاکرات امروزمون اگر شما اصرار داری که برای مراسم بعدی بعدی بنده زوج تشکیل دهم باید تاکید کنم که اگر دو تا بزنه بنده چهارتا میزنم حتی اگر به قیمت سوژه شدن در فیلم مبارک و میمون عروسی تمام شود: ایول شایان اومد!

وقتی پرت و پلا بنویسی پرت و پلا تحویل میگیری!
Garbage in, garbage out

علیوحید گفت...

کمال هم پردیسیه :)

علیوحید گفت...

در ضمن قدم‌رنجه فرمودید

R A N A گفت...

月光>> خب اینجا منظورم از معذب نیستم، دقیقا این بود که معذب هستم! نه اینکه به خاطر مدل رقصیدنم. بس که من آدمِ بی ربطی بودم توی اون عروسی واسه اینکه ده دقیق از رقصیدن تنهاییم فیلم بگیرن
علیوحید>> هاها. آره واقعا. فکر خوبیه.
شاخی>> نه من چه اصراری دارم؟ بازی بین سه نفر دیگه است. به شما دخلی نداره ;)
باز علیوحید>> هم پردیسی! سلام. :پی

solo گفت...

با يه مدير برنامه خوب و اين همه استعداد زود گل ميكني ، كل خرجش يه شامه ديگه.

ما هم البته يه عروسي هايي ميريم كه اصولا نه ما كسي را مي شناسيم نه كسي ما رو،فقط واسه رضاي خدا

golbonmol گفت...

اصولا آدم جائی که نمی شناسنش راحتترهدیگه!!اگه چراغارم خاموش می کردن حتما هلی کوپتر می زدی!!!

R A N A گفت...

solo>> :)) آره. چند وقت دیگه کلیپ میدم بیرون
موفرفری>> هاها. آره آدم راحت تره ولی آخه از طرفی هم من توی رقص پارتنر لازمم. یعنی نمی دونم چه جوری تک و تنها اونهمه رقصیدم. راستش عروسی مال خیلی وقت پیشه زیاد هم مطمئن نیستم تک و تنها بوده باشم.. تا نرم فیلم رو نبینم شبها راحت خواب نمی بره!!

S A E E D E H گفت...

قربوونت برم رعنا!!! زودی میام باز میس بندازیم واسه هم کیف پولمونو بر داریم بریم نهار بیرم چااای...:*

R A N A گفت...

آآآخ که گفتی... : دی
منتظرم هااا