پنجشنبه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۸۹

چو لاله در قدحم ریز ساقیا می و مشک

روزهایی هم هست در زندگی، که قدم های آدم محکم تر است. که پشتش صاف تر است و سرش بالاتر.. روزهایی هست در زندگی که آفتاب پررنگ تر است و باران باران تر است و لبخندها لبخندتر و کافه ها کافه تر..
امروز بیست و پنج ساله شدم.
و فکر می کنم بیست و چهارسالگیم چه همه جور واجور بود؛ جور واجور بودم!
باز فکرتر می کنم به بیست و پنج سالگی و در دلم جیغ می کشم از خوشی. به باران هایی که قرار است ببارد فکر می کنم و آفتاب هایی که قرار است بتابد و خیابان هایی که قرار است گز شود و آدم هایی که قرار است بروند و آنهایی که قرار است بیایند، به تمام سلام های کش دار با لبخند، به تمام بغل های محکم خداحافظی، به چترهای رنگی سان شاین و به آسمان و زمین و زمین و آسمان و..
به زندگی فکر می کنم و
و لبریز می شوم از خواستن اش
.

۶ نظر:

مهرداد شهابی گفت...

یعنی می خوام بگم بابا جوووررر وا جوووررر، جیغ در دل، محکم در بغل...بابا بیست و پنج ساله با سلـــــــــــام های کشدار ِ با لبخند :)...بابا تولد...بابا مبارک
D:

اصلاً بیست و صد ساله شی ایشالا خواهری
p:

محـمد گفت...

خوب حالا که چند ساعتی بیشتر نیست که به دنیا اومدی و معلوم نیست اسمت چیه و مهم اینه که سالمی اشکال نداره دختر شدی و همه دارن نگات می کنن و تصور می کنن دخترمون 25 سالش بشه چه شکلی میشه و ته دل اونایی که دوست ترت دارن یه نگرانی کوچیکی هست که از پس دنیای مشکل برمیای یا نه و منتظر اولین لبخندت موندن یه لنگ پا، من از آینده سر می رسم و به همه میگم می خواید باور کنید یا نه ولی من از 25 سالگی دخترتون میام و خیالتون راحت روز تولدش تو وبلاگش نوشته ... همه میگن تو چی اش نوشته؟!

月光 گفت...

اردیبهشتی بودن تو نشون میده اونهمه موجی که از فروردین ملت تو گودر راه انداختن و از رسیدن ِ اردیبهشت و تولد اردیبهشتی ها سر از پا نمیشناختن بی راه نبوده. اردیبهشتی های دوست داشتنی.

تولدت مبارک :)

مستفا گفت...

تولدت مبارک

نسیم گفت...

زادروزت فرخنده رعنا جان:*:*:*
اِلا همیشه شاد باشی و آروم و روزهات رنگی رنگی باشه و شیرین

R A N A گفت...

مهرداد>> ممنون مهرداد جان. :) بیست و صد رو خیلی خوب اومدی. هاها
dreamer>> خیلی خوب بود. داستان کوتاه تولدم :) ممنون
月光>> وای مرسی! ذوق مرگ شدم که الان
مصطفی>> :) :) ممنون
نسیم>> نسیم هیج می دونی از بین تمام آرزوهایی که برای تولدم شده رنگی رنگی هاش یه چیز دیگه است؟ D: مرسی زیاد