پنجشنبه، آذر ۱۷، ۱۳۹۰

شبها خواب ایران را می بینم. اینکه برگشته ام و به اندازه کافی سوغاتی ندارم. خیلی سخت است سوغاتی خریدن. آدم وقت ندارد. پول ندارد. اصلن یک وضعی. دیشب خواب می دیدم که حسین و علیرضا آمده اند کمک چمدان هایم را از پله های خانه مان بیارند بالا.. بعد من همه اش توی کله ام هست که برای علیرضا سوغاتی خریدم برای حسین نه. پسرونه کم دارم. یاد سفرهای مکه کربلای مامان می افتم که می آمد چمدانش را باز می کرد سوغاتی ها را می ریخت بیرون، میگفت اینها را مردونه خریدم، اینها را زنونه.. مردونه ها اکثرن دمپایی بود و پیرهن مردانه، زنونه ها پارچه و روسری و ملافه. دیشب توی خواب فکر می کردم که باید یک پسرونه برای حسین دست و پا کنم. نمی شد اما. بعدترش چمدان را باز کرده بودم و لباس هایی که برای خودم خریده بودم بر می داشتم می گفتم این یکی را می دهم به فلانی، اندازه اش می شود. آن یکی باشد برای زن بهمانی.. من می روم بعدن برای خودم می خرم باز. بعد یعنی تنها دغدغه ام همین بود ها. خیلی هم شدید و مهم. فقط توی خواب نیست البته! در بیداری هم همین است. با هر آدمی که قرار می گذارم توی فیس بوک یا جای دیگر، می آید توی کله ام که سوغاتی ندارم. وضعیت درامی ست خلاصه. یاد هدیه هایی می افتم که گروگر قبل رفتن برایم خریدند ملت، حالم بدتر می شود. مطمئنم خیلی هاشان هیچ ایده ای ندارند که من چقدر اینجا سرم شلوغ است. شلوغِ مزخرفی ست واقعن. سوپرمارکت نمی رسم بروم. یک سفارت می خواهم بروم بیست روز است وقت نمی شود. اگر اسباب کشی م قبل از رفتنم باشد که به هیچ خرید دیگری نمی رسم. اگر نباشد شاید بتوانم کمی خرده ریزه بخرم باز.

.

۵ نظر:

طلایه گفت...

بییی خیال بابا
من اینجا هرکی ازم می‌پرسه از رعنا چه خبر ؟ میگم سرش خییییییلی شلوغه، اصلا وقت نداره غذا بخوره حتی، هر شب تا صبح بیداره و کاراش خیلی زیاده! خلاصه اینکه زمینه سازی کردم برات خیالت تخت:))

R A N A گفت...

هاهاها.. وقتی اومدم ملت دیدن کلی چاق شدم چی می خوای بگی جوابشونو؟؟؟؟ وقت ندارم غذا بپزم، جاش هی شیرینی می خورم :دی

سارا گفت...

من قربونت برم :)) :*
با طلايه خيلي موافقم. بييييي خيال
اگه كسي از اين توقع ها داشته باشه خيلي بي شعوره!!
البته به جز طلايه :)

مرجان . در جستجوی خویشتن . گفت...

واقعا خوشحالم که فرصت و شرایط سفر به ایران رو داری
امیدوارم به خرید سوغاتی هم برسی و با خیال راحت به دیدار عزیزانت بیای
:)

AteFe گفت...

ببین رعنا این چاقی ها لاجرمه!!!!
به قول طلایه بی خیال

یعنی کی میای اونوقت؟؟؟