دوشنبه، فروردین ۲۳، ۱۳۸۹

از جايي كه هيج حواسم نبود

وقتي نگاهي دنبالت كش مي‌آيد مدام؛ وقتي بهانه زياد مي‌شود براي ديدارهاي هرروز؛ وقتي آرام‌ترين زمزمه‌هايت را در مشق خط شبانه‌اي مي‌خواني؛ وقتي سكوت‌ ميان قلپ‌هاي چاي ديگر مثل قبل سبك و سرخوش نيست..
چيزي از جنس احساس، كِش مي‌آيد اين روزها ميان‌مان. من مي‌فهمم و نمي‌خواهم بفهمم. مي‌بينم و نمي‌خواهم ببينم. حواسم به بودن‌هاي بي‌بهانه‌اش هست. كه هرروز نزديك‌تر مي‌نشيند كنارم؛ كه مهربان‌تر صدايم مي‌زند.
كاش مي‌خواند ته چشم‌هام؛ كه من آدمِ اين بازي‌ها نيستم ديگر. كاش مي‌توانستم گم و گور شوم پيش از آنكه لبريز شود. كاش رابطه‌هاي بي‌دعوت ترمز خطر داشت.
كاش اينجا را مي‌خواندي پسر. كاش دور مي‌شدي. فرار مي‌كردي
.

۱۱ نظر:

سلو گفت...

ميفهمم و نميخواهم ببينم .
نزديك تر ، مهربان تر .
دست خط شبانها اي
موافقي؟
(كاش مي‌توانستم گم و گور شوم پيش از آنكه لبريز شود).
جالبه

محـمد گفت...

حالا مثلا این پسره رو پروندی! چرا اون بالا نوشتی نمی خوای نویسنده شی؟ شکسته نفسی می کنی؟ بی تعارف

R A N A گفت...

سلو>> hoom??!! man ke nemifahmam chi migi akhe!
dreamer>> haha. akhe age bekham nevisandeh sham, ba'd mibinam ke nemitoonam, hey ghosse mikhoram. :P

月光 گفت...

مگه از اون پسرهای دم بختیه که تو دسته بندی تو غیر قابل معاشرت محسوب میشن؟

محـمد گفت...

من می گم میشی. می خوای شرط ببندیم؟ سر یه شام. 23 سال دیگه همین روز؟ :)

solo گفت...

مااااااماان... اينبار دعوام كني ميرم بابامو ميارم آ... من فقط بجاي سه تا تكه متن ،پيشنهاد دادم:(
.:( :(
بعدشم اون بدبخت داره وظيفه غريضيشو انجام ميده:(

R A N A گفت...

月光 >> na. az oona nistesh.
dreamer >> :D آره.. شرط ببنديم. خيلي خوبه. واي فكر كن من شرط رو باخته باشم. چه حالي كه نميده.. فقط يادت مي مونه شرط رو؟؟
solo >> اي بابا. دعوا نكردم كه. خب نفهميده بودم. آهان. ممنون
آره با پيشنهادت خيلي سيال تر ميشه متن. موافقم.
:) اينقدرم زود قهر نكن!

محـمد گفت...

من يادم مي مونه. اون موقع من 50 سالمه و احتمالا يكي از 5 فيلمساز بزرگ دنيام! راحت مي توني منو پيدا كني. تو بهترين رستوران پاريس شام مي خوريم! سعي كن شرطو ببري كه كلي پاپاراتزي بريزن اونجا :)))

R A N A گفت...

dreamer >> vaaaaaaaaaaaaay.... kheily khoob boooooooooooooooooood :D:D:D
ba'd mishinim baham raje be in harf mizanim ke man kodoom dastanam o film-nameh konam ke to besaazish :D:D:D paaayaaaaaaaaaaam asaasi :D

محـمد گفت...

آره يه چيزي تو مايه هاي سكانس رستوران فيلم مخمصه مايكل مان. دو تا غول دو طرف ميز!
اين كامنت ها رو هم تو حراج كريستي به بالاترين قيمت مي فروشيم

R A N A گفت...

=))
yani aasheghetamaaa