یکشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۹

بعضی آدم ها بلدند زیبایی ات را ببینند. یعنی از چشمشان همیشه زیبایی. لازم ندارند خودت را برایشان بولد کنی تا بفهمند زیبایی. لازم ندارند که همیشه برایشان مثل عروسک های توی ویترین مغازه باشی. خسته و مریض و تب دارت را هم بلدند زیبا ببینند. از چشمشان موهای ژولیده پخش و پلات هم دل می برد. عکس که می اندازی برایشان لازم نداری ژست های ژورنالی به خودت بگیری؛ با بادِ پنکه موهات را پخش هوا کنی، یا خودت را با چراغ مطالعه نور پردازی کنی. می توانند لبخند قشنگت را در یک عکس ضد نور سیاه هم پیدا کنند. می توانند عاشق نیم رخ دماغ-قوزدارت شوند اصلن. می توانی توی عکس ها شکلک در بیاوری حتی و بدانی که برایشان هنوز زیبایی. بعضی ها بلدند که زیبایی یعنی یک احساس. که زیبایی یعنی این نیست که دماغ های کوچک سربالا، که چشم های درشت و دهان های کوچک و قدهای بلند و دندان های ردیف و اندام های فلان و چه و چه و چه. که آدمی با چشم های چپ و دندان های ریخته و دماغ کج هم زیباست؛ اگر تو بلد باشی زیبا ببینی ش.
.


۵ نظر:

عروسک کوکی گفت...

اصلا بعضی آدمها هستند که به آدم می گویند کاش دماغت رو عمل نکرده بودی اونجوری با نمکتر بودی!بعضی آدمها به آدم می گویند موی شونه نکرده ی شلخته ات بیشتر می چسبد،انگشت که لای گره هایش گیر می کند و بازی با گره هایش لذت بخش تر از صاف و صوف و سهل الوصول بودنشان است و چشمهای بی آرایشت سادگی خاص خودشان را دارند....اصلا می دونی!همچین آدمیه که باعشق تورو می بینه!می دونی که من کیو می گم؟!:D

hedieh گفت...

بینی تو هم شبیه طلایه است مگه؟!

R A N A گفت...

سارا: آره که می فهمم کیو میگی ;) دوست جونِ عروسکِ خودم :* بیا یه روز بریم کافه شوکا
هدیه: چه ربطی داشت الان؟! lol ;)

آزاده گفت...

براي سارا: منم با اوني كه مي دوني كيه موافق بودم هميشه. اصلا دوست نداشتم تو دماغتو عمل كردي. عاشق ساراي قديمي بودم. الانم دوست دارم .اما خيلي قيافه ات باحال بود. خود چارا بود به خدا.

آزاده گفت...

رعنا، خيلي خوب نوشتي... خيلي...